HTML

ÉnKép - takacsot

Friss topikok

  • Karbonade: Az első résszel egyáltalán nem értek egyet, Európában az Operának egyelőre jóval nagyobb részesedé... (2009.04.02. 14:07) My browser war
  • takacsot: @Bővíz László: Természetesen lehet. Javasolni tudom a könyvesboltok polcain az önfejlesztés részl... (2009.01.01. 12:30) Az IQ-m
  • natalie: szerintem nagyon jo könyv. ajánlom midenkinek! (2007.09.12. 01:21) Stephen King: A mobil
  • Ismeretlen_28084: zseniális könyv tényleg (2007.04.10. 15:24) Matt Beaumont: E-sztori
  • Ismeretlen_29217: Pontosan az gond, hogy a teszt kódrészletet nem tudják értelmezni. Konkrétan a paraméterátadási m... (2006.10.18. 08:02) Internyúzás

Etnikum vagyok

2005.11.25. 10:32 takacsot

Sajnálatos módon be kell vallanom, hogy etnikum vagyok. Legalábbis reptéri ellenőrzések szerint. Közelebről arab, sőt valójában egy elképesztően veszéjes terroristagyanus egyén. Miért is érzem ezt?

Repülnék lazán haza Frankfurtból és persze kéteszer kell részte vennem a csomagátvilágításon, mert ugyanott kellett várnunk, mit ahová az amerikába tartó gépek is vártak. Szóval elő a seggighatoló motozás technikáit. Na jo azért nem volt semmi különleges, csak a notebookomat is végiszaglászták valami okos gépezettel bombamolekulák után kutatva. Azt hogy mit keresnek azt elsőre nem is tudtam meg, bár kérdeztem. Persze ki kellett mennem a biztonságos zónából és visszatérésem elkalmából megint átvilágítottak és bombaszaglásztak. Se most, se az előző alkalommal nem szaglásztatták meg az előttem haladó árja látszatú embereket. Az első alkalommal még azt gondoltam, hogy szúrópróbaszerű vizsgálat, de a másodiknál már egyéb öttletek is felmerültek bennem. Akkor tudtam meg, hogy ez bizony egy bombamolekulákat beazonosító szerkentyűt etetnek az kabátomról vett molekulákkal.

Következmény? Semmi, hiszen "tiszta' vagyok. A külsőm alapján várjak máshol is kiemelt figyelmet, mint terroristagyanus egyén? Momentán, ha én terrorista lennék áttérnék az áttérített árják öngyilkos bombatámadásinak tervére!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://takacsot.blog.hu/api/trackback/id/tr36775644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása