HTML

ÉnKép - takacsot

Friss topikok

  • Karbonade: Az első résszel egyáltalán nem értek egyet, Európában az Operának egyelőre jóval nagyobb részesedé... (2009.04.02. 14:07) My browser war
  • takacsot: @Bővíz László: Természetesen lehet. Javasolni tudom a könyvesboltok polcain az önfejlesztés részl... (2009.01.01. 12:30) Az IQ-m
  • natalie: szerintem nagyon jo könyv. ajánlom midenkinek! (2007.09.12. 01:21) Stephen King: A mobil
  • Ismeretlen_28084: zseniális könyv tényleg (2007.04.10. 15:24) Matt Beaumont: E-sztori
  • Ismeretlen_29217: Pontosan az gond, hogy a teszt kódrészletet nem tudják értelmezni. Konkrétan a paraméterátadási m... (2006.10.18. 08:02) Internyúzás

Ottó az írásról

2006.07.16. 12:59 takacsot

Érdekes dolog az írás. Ha egyszer megszoktad, akkor igen nehéz leszokni róla. Ismerek bloggereket, akik a blog írásával beleszerettek a napló írásába, majd teljesen másodrangúan a véleményük közlésébe. Én is ebbe az esetbe tartozom. Nincs netem, mert lakótársam nem fizette be a csekket és a szolgáltató jól megfontolt szándékkal kikapcsolta. De mégsem álltam le a gondolataim közlésével. Ezzel kapcsolatos egy mostanság történtek.

Mostanság egyre gyakrabban történik meg velem az, hogy lefekvéshez készülődve Gondolatok jutnak az eszembe. Igen. Kiemeltem. Gondolatok. Olyanok, amik nem hagyják az embert nyugodni. ami csak úgy jár a fejemben gyakran minden konkrét cél nélkül. Ez lehet "káros" gondolat, harag, düh, de szerencsére mostanság alkotó gondolat. Néha egy könyvel kapcsolatban jut eszembe valami, míg máskor a mindennapi munkámról, vagy egy érdekes élethelyzetről. Tegnap is (ma 2006-07-11) felkeltem és laza 1200 szavas gondolatsort rögzítettem és azok csak a főbb gondolatfolyamok voltak, komolyabb kifejtés nélkül. Ráadásul angolul. (Eddig a pontig ez a két bekezdés kb 250 szó. Csak, hogy meg legyen ez a mennyiség.) Nem sok, hiszen én lazán írok ennyit, de ha azt nézem, hogy fáradt és álmos voltam, angolul írtam, akkor bizony teljesítmény. (Ok, a hibák kijavítása még nagyon messze van)

Ami fő, hogy nyugodt és mély alvást kaptam cserébe. Nem forgolódtam, nem aggódtam, hogy vajon elfelejtem-e holnapig vagy sem, mert leírtam.

Felmerült bennem, hogy miért ekkor jutnak eszembe "világmegváltó" gondolatok?

korábban írtam a tudatalatti hatalmáról. És ez egy tipikus és szép példa. Lekerül az agyam a "namostmitcsináljak" kényszer hatása alól és mélyről előjöttek a szunnyadó gondolatok. Olyanok, amikkel a tudatos elmém is jól jár.

Egy hátrány, ami éppen ebben a percben fordult velem elő. Leírtam és ki is hullott az agyamból, hiszen már leírtam, nem kell rá emlékeznem. Véletlenül rossz gombot nyomtam és nem nem vettem észre. Töröltem az egyik note-ot. Még a témára sem emlékszem! De ezek ellen nem is lehet védekezni.

Szólj hozzá!

Címkék: writing time management

A bejegyzés trackback címe:

https://takacsot.blog.hu/api/trackback/id/tr78775821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása