HTML

ÉnKép - takacsot

Friss topikok

  • Karbonade: Az első résszel egyáltalán nem értek egyet, Európában az Operának egyelőre jóval nagyobb részesedé... (2009.04.02. 14:07) My browser war
  • takacsot: @Bővíz László: Természetesen lehet. Javasolni tudom a könyvesboltok polcain az önfejlesztés részl... (2009.01.01. 12:30) Az IQ-m
  • natalie: szerintem nagyon jo könyv. ajánlom midenkinek! (2007.09.12. 01:21) Stephen King: A mobil
  • Ismeretlen_28084: zseniális könyv tényleg (2007.04.10. 15:24) Matt Beaumont: E-sztori
  • Ismeretlen_29217: Pontosan az gond, hogy a teszt kódrészletet nem tudják értelmezni. Konkrétan a paraméterátadási m... (2006.10.18. 08:02) Internyúzás

Terry Pratchett: Hölgyek és urak

2008.06.27. 11:40 takacsot


Sajnos elszállt az a korábban megírt bejegyzése, szóval újra kellett írnom. Mivel akkor igen kemények felhúztam magam, hogy elveszett az írásom már nem a friss lelkes élményeimet mondom el.

Kiváló könyv. Felüdítő, hogy végre megint van Korongvilág  regény. Olyan régóta nem ki voltam éhezve erre a humorra és gondolkodásmódra, hogy alig vártam, hogy kezembe vehessem. Megtörtént. Elolvastam és... Örültem és meglepődtem.

Neil Gaiman Hófehérke feldolgozása után nagyon rákattantam azon alternatív mesékre, ami után az eredetileg megismert tündérmesét már nem tudom ugyan azzal a szemmel nézni. Ez is ilyen. Ez a történet a tündérekről szól! Szót se többet olvasni kell!

Komoly csalódást az okozott, hogy megváltoztak a nevek. Kis utánjárással kiderült, hogy azért, mert kiadó váltás miatt nem lehetett az eredetileg trükkösen lefordított neveket használni. Ez néhol kicsit zavaró, de máshol kifejezetten jóra sikerült az újraköltés. Hogy ne legyen nagy gond a könyv végébe került egy lista, ami alapján vissza lehet keresni a régi kifejezéseket is. Kár, hogy magyar honban élő polgáraink még az ilyen szellemi termékből is olyan mértékű hasznot akarnak húzni, ami már kínos. Kár volt.


http://www.ekultura.hu/mutat.php?cid=1689
http://www.rpg.hu/kiadok/showbook.php?id=298




Szólj hozzá!

Címkék: olvasonaplo

A bejegyzés trackback címe:

https://takacsot.blog.hu/api/trackback/id/tr93776106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása