Minél több ismeretet szerzek egy adott témakörben, annál nehezebb sok új és jó dolgot kiemelni belőlük. Igaz egyre nagyobb a rutinom abban, hogy értékeljem, ha már általam ismert témákat újra megismerek. Úgy tűnik lassan képessé válok "új" szemmel is olvasni a könyveket.
A másik kedvenc könyvemről ez sokkal modernebb, de kevésbé hasznosítható is egy átlag ember sémára. Ez a könyv kifejezetten a vezetői időgazdálkodásról szól. De az alapok ebben is ugyan azok:
- ne aprózd el magad
- szüntesd meg a felesleges megszakításokat
- csökkentsd a papírmunkát
- oszt meg a terheket
- megfelelő munkához a megfelelő eszközöket
- feladatok prioritás-fontosság szerinti szervezése
Nem a munkamennyiség, hanem az elért eredmény számít.
Frissítő, hogy kiemeli az elektronikus kommunikáció fontosságát. A különféle mára már elavult szoftverek alapjainak ismertetése is megtörténik. A lényeg, hogy az email, jegyzetek és határidőnapló külön-külön is hasznos, de egyben fenomenális segítség. hmmmm. Egyre jobban érlelődik a PDA, amit csak nem kaptam karácsonyra.
Mindezeket roppant egyszerű tippeken keresztül. Minden egyes tippet azonnal lehet használni. A reggeli borotválkozás tippektől kezdve az íróasztal rendberakásán át a titkárnő használati "útmutatójáig".Nagyon élvezetes olvasmány. Nem érdemes kihagyni még akkor sem, ha esetleg már van ebben a témában ismereted.
http://www.bagolyvar.hu/konyvek/a73.html